איך לבנות תכנית עסקית למרפאת שיניים Leave a comment

מרפאת שיניים מציעה רפואת שיניים כללית וקוסמטית לאזרחים. באמצעות שילוב של שירות לקוחות ותעשייה, ניתן להשיג נתח שוק במהירות. בעל המרפאה ימנף את שירותי המרפאה בהתאם לתכנית העסקית. ניסיון העבר, בשילוב עם התכנית, יאפשרו עתיד מממקד וצמיחה מהירה על בסיס קהל מטופלים גדול ונאמן. הרווחים יתחילו בחודשים הראשונים והמכירות תגענה לרמות יפות עד סוף השנה השנייה.
יעדים
יעדי הפעולה לשנים הראשונות כוללים:
יצירה ארגונית של הזנק מפרקטיקה שכבר קיימת, כאשר המטרה העיקרית היא לספק את ציפיות המטופלים ואף למעלה מכך.
להגדיל את מספר הלקוחות ב-20% לשנה, באמצעות ביצועים מעולים והפניות מפה לאוזן.
ליצור מרפאת שיניים שבסופו של דבר תהיה מסוגלת לשרוד את תזרים המזומנים שלה.
מטרות
המטרות של מרפאת השיניים הן לספק את טיפולי השיניים הטובים ביותר. על המרפאה להתקיים כדי לשמור על לקוחות קיימים ולמשוך חדשים. דבקות במטרה זו, תגרום לכל שאר ההיבטים העסקיים להסתדר.
התכנית העסקית של מרפאת השיניים תוודא שהמרפאה תמשיך להתקיים ולהרוויח באמצעות הצעת טיפולי שיניים כלליים, כמו גם טיפולי שיניים קוסמטיים. רפואת שיניים כללית מורכבת בעיקר מניקיון וסתימות, בעוד שרפואת שיניים קוסמטית מורכבת מהלבנת שיניים, ציפויים וניתוחי חניכיים. הקפדה על דרך פעולה זאת, תבטיח למרפאה רווחים מכובדים, בעיקר אם תספק המרפאה שירותים המתאימים לכלל האוכלוסייה ואשר אינם מטפלים בבעיות רפואיות ספציפיות. למשל:
הלבנת שיניים. קיימות דרכים רבות ושונות לספק טיפול זה. הלבנת שיניים מסירה את הצבע הדהוי של השיניים ומשחזרת את הלובן המקורי. בסוף התהליך מקבל המטופל את כל ההוראות והחומרים על מנת לשמור על הלבנת השיניים. על פי התכנית העסקית ש המרפאה, שירות זה יביא לרווחים מהירים ונאים, כמו גם מטופלים מרוצים, שישמחו להפיץ את הבשורה.
כתרי חרסינה. הכתרים מודבקים אל חזית הפה, מעצבים מחדש את השן ומספקים לובן חדש. עלות כל כתר בודד היא יקרה. באמצעות מסעות הסברה נאותים, ניתן למשוך מטופלים שיסכימו עם חשיבות הטיפול, למרות מחירו.

כתיבת תגובה